0

Ostoskorisi on tyhjä

Maksutavat, toimitus ja palautukset

Maksutavat 

Biodellyn verkkokaupassa voit maksaa tilauksesi pankkien verkkomaksutunnuksilla (verkkopankki ja luottokortti), laskulla ja erämaksulla. Laskupalvelun tarjoaja on Klarna. Voit valita joko laskun, jolloin saat 14 päivää maksuaikaa, tai erämaksun (osamaksun). Klarnan palveluista voit lukea lisää täällä.

Toimitusaika- ja maksu

Tilausten toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika on 7-10 päivää. Jos tilauksessasi on tilaustuotteita, toimitamme kaikki tuotteet yhtä aikaa 7-10 sisällä. Tilaustuotteet on merkitty verkkokauppaan merkinnällä "Tilaustuote, toimitusaika 7-10 päivää". Poikkeustapauksissa olemme Sinuun yhteydessä sähköpostitse. 

Toimituskulu on 4,90€ per tilaus, kun tilauksen loppusumma on alle 59 euroa.

Toimitamme yli 59 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Alle 59 euron tilauksiin lisätään toimituskulut 4,90€. (Esimerkki 1: kun tilauksen maksettavaksi loppusummaksi jää vähintään 59 euroa, toimitus on ilmainen. Esimerkki 2: jos tilauksesi loppusumma on 59 euroa, mutta käytät 5 euron alennuskoodia, loppusummaksi jää 54 euroa > tällöin toimitus ei ole ilmainen vaan toimituskulut 4,90 euroa lisätään summaan, eli maksettavaksi tulee 58,90 euroa.)

 

Toimitustavat

Postin toimitustavoista käytössämme ovat:

Nouto Postin pakettiautomaatista: Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Katso automaattien sijainti.

Nouto Postista: Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan. Saat paketin seurantakoodin sähköpostiisi.

HUOM! Kannattaa huomioida, että Posti säilyttää tilauksia toimipaikoissaan vain yhden viikon alkaen siitä hetkestä kun paketti on saapunut Postin toimipisteeseen. Huolehdithan, että ehdit noutamaan tilauksesi ajoissa, sillä noutamattomista, meille palautuvista tilauksista veloitamme palautuskulut 6,90€. Jos huomaat tilauksen teon jälkeen ettet ehdikään noutamaan pakettia ajoissa, ilmoita siitä heti meille osoitteeseen asiakaspalvelu@biodelly.fi. Tällöin voimme säilyttää tilaustasi Biodellyn tiloissa ilmaiseksi ja lähettää sen haluamanasi ajankohtana. Jos olemme jo ehtineet luovuttaa tilauksesi kuljetukseen, emme voi pidentää sen säilytysaikaa Postin toimipisteissä. Tällöin kannattaa itse olla yhteydessä Postiin ja pyytää lisää säilytysaikaa (josta he veloittavat hinnastonsa mukaiseisti).

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

 

Asiakaspalautukset

Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostamillesi tuotteille. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen. Palautukset ovat sinulle ilmaisia silloin, kun toimit asianmukaisesti eli ilmoitat meille tulevasta palautuksesta etukäteen. Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ilman ilmoitusta ei ole sama kuin palautus tai peruutus, ja tällöin perimme palautuskulut 6,90€.

 

Palauttaminen

Ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@biodelly.fi (kerro mihin tilaukseen palautus liittyy ja mitä tuotteita palautat). Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti. Liitä mukaan pankkitietosi mahdollista takaisinmaksua varten. Jos olet maksanut laskulla, summa vähennetään suoraan laskusta. 

HUOM! Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Noutamattomista tilauksista veloitamme palautuskulut 6,90€. 

 

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

 

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 619865.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Biodellyn asiakaspalautus.

 

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Voimassaoleva hinta on biodelly.fi -verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Biodelly Oy pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

Tilauksen vahvistaminen

Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta ja toisen sähköpostin kun tilaus on käsitelty ja tuotteet ovat matkalla.

Tilausehdot

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.

Biodelly Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Tilausten toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Poikkeustapauksissa olemme Sinuun yhteydessä sähköpostitse. Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli tuotetta ei pystytä lähettämään seuraavan neljäntoista arkipäivän kuluessa. Sinulla on muutenkin oikeus peruuttaa tilaus pelkästään ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@biodelly.fi. HUOM! Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus tai peruutus. Noutamattomista tilauksista veloitamme palautuskulut 6,90€. Tämä kulu peritään silloin, kun teet tilauksen, et ikinä nouda sitä etkä myöskään ilmoita meille mitään.

Mahdollisista jälkitoimituksista ei peritä toimitusmaksua.

 

Tieto riidanratkaisuelimistä

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Uutiskirje