Ilmainen toimitus kaikkiin tilauksiin, käytä etukoodia AuNaturel. Yli 100€ tilauksiin ilmainen kotiinkuljetus.

0

Ostoskorisi on tyhjä

Palauttaminen

Asiakaspalautukset

Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostamillesi tuotteille. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin avaamaton ja myyntikelpoinen. 

Hygieniasyistä moni kosmetiikkatuote ja etenkin intiimikäyttöön tarkoitetut tuotteet, kuten esimerkiksi kuukupit ja vibraattorit eivät ole palautuskelpoisia enää sen jälkeen, kun tuote on avattu pakkauksesta. Avattu tuote on ostopäätös. Palautusoikeus raukeaa myös tilanteessa, jos avaamaton pakkaus on kolhittu, rutistettu tai sitä on muutoin kaltoin kohdeltu tavalla, joka selkeästi alentaa tuotteen jälleenmyyntiarvoa. Tämä asia kannattaa ottaa huomioon palautuspakettia pakatessa.

Palautukset ovat sinulle ilmaisia silloin, kun toimit asianmukaisesti eli ilmoitat meille tulevasta palautuksesta etukäteen. Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ilman ilmoitusta ei ole sama kuin palautus tai peruutus, ja tällöin perimme palautuskulut 6,90€.

Palauttaminen

Ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@biodelly.fi (kerro mihin tilaukseen palautus liittyy ja mitä tuotteita palautat). Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti. Liitä mukaan pankkitietosi mahdollista takaisinmaksua varten. Jos olet maksanut laskulla, summa vähennetään suoraan laskusta. 

HUOM! Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus. Noutamattomista tilauksista veloitamme palautuskulut 6,90€. 

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 619865.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Biodellyn asiakaspalautus

Vinkkejä palauttamiseen: 

Palauttaminen on sallittua ja toisinaan se on pätevin tapa toimia. Viallinen tuote on aina palautuskelpoinen. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen. Turha pakettiliikenne on kuitenkin ympäristön kannalta kuormittavaa. 

1. Jos olet epävarma tuotevalinnassa, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla 0417303026 tai sähköpostilla  asiakaspalvelu@biodelly.fi. 

2. Hyödynnä käyttöösi Biodellyn testeripalvelu. Mahdollisuuksien mukaan myös muista tuotteista kuin testeripalvelussa mainituista meikkivoiteista saattaa saada näytteitä. Kysymällä selviää! asiakaspalvelu@biodelly.fi

3. Jos tuote ei sovikaan Sinulle tai sen ostaminen kaduttaa, pohdi voisiko tuote sopia jollekin henkilölle lähipiirissä. 

4. TÄRKEÄÄ! Olethan ystävällinen ja pakkaat palauttamasi tuotteen hyvin, siten että se ei vioitu, lyttäänny tai rutistu tai muuten mene rikki. Viallisena meille saapunut paketti ei ole enää jälleenmyyntikelpoinen. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen.

Reklamointi

Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme viallisen tuotteen kohdalle. Toimimme jälleenmyyjinä ja tahtotilamme on, että kaikki myymämme tuotteet ovat priimaa. Reklamaatio on yhteistyötä ja edistää valikoiman laatua sekä auttaa muita tilaajia ja meitä. Älä siis jää suu mutrussa kärvistelemään, vaan ole rohkeasti yhteydessä. 

Huomaathan, että olemme sinun puolellasi. Reklamoidessasi sinun siis ei tarvitse olla sotajalalla. Asiat ratkeavat aina keskustelemalla ja ottamalla selvää ongelmasta. 

Vinkkejä reklamaation tekemiseen: 

1. Kerro asiallisesti mikä tuotteessa on vikana ja milloin olet hankkinut tuotteen

2. Liitä mukaan kuva tuotteesta

3. Varaudu, että epäselvissä tilanteissa kontaktoimme suoraan valmistajaa tai maahantuojaa

4. Huomioi, että ostamasi tuote on käyttötavaraa. Esimerkiksi meikkisiveltimet kuluvat käytössä ja vaativat huolenpitoa pysyäkseen pitkäikäisinä. Kosmetiikkaa ei kannata säilyttää kylpyhuoneessa kosteuden ja lämmön vuoksi. 

Kiitos yhteistyöstä! Kauneuden kokemus kuuluu kaikille, sen vuoksi kohtaat Biodellyssä aidosti välittävää palvelua.